Wednesday, May 20, 2015

Mulakan Biznes Part Time Anda

Kebelakangan ni memang ramai yang nak buat 'side income' sebab nak tambah duit poket. Harga barang keperluan sekarang pun dah meningkat dan menyebabkan duit gaji pun tak lepas untuk 'belanja dapur' sehingga ke hujung bulan.

Harga petrol naik, harga beras makin mahal, harga ayam bertambah, harga minyak masak melambung. Ini adalah isu yang selalu diperkatakan oleh pelbagai lapisan masyarakat.



Ramai mengakui bahawa menjalankan perniagaan secara sambilan berupaya memberi sumber pendapatan yang lebih. Pendapatan daripada aktiviti berniaga secara sambilan dapat membantu menyelesaikan masalah kewangan yang disebabkan oleh harga barang dan kos pengangkutan yang semakin meningkat. Malahan pendapatan daripada perniagaan sambilan itu dapat memberi anda lebihan sumber kewangan untuk anda melakukan sesuatu yang diingini seperti bercuti keluar negara dan sebagainya.

Tak kurang juga yang menceburi bidang perniagaan secara sambilan kerana minat semata-mata. Pendapatan yang diperolehi bolehlah dijadikan sebagai simpanan untuk hari yang mendatang.




Sekarang ni peluang bisnes terlalu banyak. Untuk orang baru, adalah disyorkan untuk bermula dengan menjadi ejen, dealer, pengedar kepada produk dan servis yang anda sendiri sangat suka dan puas hati. Bisnes konsep macam ni sangat banyak di luar sana. Setakat nak dapat extra income RM200 – RM300 sebulan dengan modal minimum (atau tanpa modal) sekalipun memang boleh. Ia mampu memperbaiki tahap kewangan kita, dan sedikit sebanyak boleh tambah saving bulanan.


Ruang untuk buat duit dengan cara jadi 'orang tengah' atau ejen atau dealer atau pengedar ni adalah amat luas sekarang ini. Anda boleh menjadi dealer untuk banyak company yang supply produk & servis. Bukan sahaja untuk berniaga, tapi untuk dapat harga diskaun dan memudahkan anda bantu sesiapa sahaja untuk dapatkan produk & servis yang sama.

Bak kata pepatah, sambil menyelam minum air. 
Sambil pakai produk, apa salahnya dibayar atas produk yang memang kita suka?



Nama SHAKLEE memang telah dikenali ramai dan syarikat Shaklee telah berjaya menghasilkan ramai jutawan dan usahawan di Malaysia sekarang ini. Ramai memilih dan mempercayai syarikat Shaklee kerana faktor-faktor berikut:


DAN SYARIKAT SHAKLEE TELAH BERUSIA LEBIH 50 TAHUN.

Bermula bulan Mei 2015, Shaklee telah memperkenalkan Young Entrepreneur System @ Y.E.S bagi membantu ahlinya yang berminat untuk memulakan perniagaan.

Ada 4 pakej Y.E.S yang boleh dipilih mengikut bajet dan kesesuaian, dan semuanya bernilai tidak lebih dari RM1000.

Tak perlu nak melabur berpuluh ribu untuk memulakan biznes bersama Shaklee.

Sekiranya anda berminat hendak memulakan Biznes Part Time anda dengan Shaklee, sila email ke eeta8737@yahoo.com dengan tajuk YES PROGRAM.

*Team kami akan bantu anda untuk memulakan langkah dalam Biznes Shaklee dan menjana pendapatan sampingan dari 2 angka, 3 angka...dan seterusnya*







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Semua artikel dan testimonial didalam blog ini tidak boleh digunakan untuk tujuan mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Dapatkan nasihat dari pakar kesihatan terlebih dahulu sebelum mengambil apa-apa supplement sekiranya anda mempunyai penyakit kronik.