Wednesday, February 12, 2014

Nak kurus dan sihat dengan Shaklee?

Semua orang nak bentuk badan yang kurus secara sihat. Ini adalah sebab bukan saja senang nak cari baju, malah senang nak beraktiviti, nampak lebih berkeyakinan dan paling penting kuruskan badan secara sihat dapat memelihara kesihatan.

Shaklee mempunyai beberapa produk untuk pengguna yang ingin menguruskan badan dengan selamat. Antara produk yang sering disyorkan kepada pengguna ialah: 
Lecithin, Alfalfa Complex, ESP, Omega Guard, Cinch Mix dan Cinch Energy Tea Mix. 

Sekira inginkan kesan yang optimum dan nampak cepat kesannya,boleh ambil kombinasi produk-produk tadi. Jika bajet tidak mengizinkan, boleh cuba SET BAJET dulu ye.

LECITHIN

(1) LECITHIN SHAKLEE ialah produk Shaklee yang popular dan banyak diambil oleh pengguna Shaklee yang hendak kurus.

Lecithin dinamakan "pengemulsi semulajadi" kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak. Ia menyebabkan lemak tu terapung kat dalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membrane. Lecithin bertindak memecahkan lemak makanan yang kita ambil dan bukannya lemak dalam badan kita. Lemak berlebihan boleh menyebabkan kegemukan.


ALFALFA COMPLEX

(2) ALFALFA COMPLEX. Fungsi alfalfa ialah untuk detox atau membersihkan usus supaya semua sisa makanan yang termendap dalam usus dapat dibuang. Alfalfa juga bertindak sebagai pelawas.Usus yang bersih dapat menyerap nutrisi dari makanan yang kita makan. Alfalfa shaklee boleh dilarutkan dalam air dan diminum.

*Alfalfa juga dapat membantu merawat wanita yang sering mengalami keputihan.




(3) OMEGA GUARD membantu menyingkirkan lemak yang telah lama termendap dalam tubuh kita. Lemak boleh termendap dan melekat pada salur darah. Untuk jangka masa panjang, ianya membahayakan dan boleh menjadi penyebab diabetes, darah tinggi dan sakit jantung. 

Omega Guard juga merangsang penghasilan serotonin, sejenis hormon yang membantu mengawal selera makan. Mengekang penghasilan cortisol, hormon yang merangsang penyimpanan lemak didalam badan serta kaya dengan DHA & EPA.


ESP Shaklee


(5) ESP (Soy Protein Isolate Powder). Tengok gambar diatas jer dah tahu kelebihan ESP kan. Dalam misi untuk menguruskan diri, ESP bertindak sebagai diet yang mengenyangkan. ESP adalah dalam bentuk serbuk susu soya dan merupakan sumber protein soya terbaik. ESP menyediakan 14gm protein soya bukan GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang diperlukan oleh tubuh bagi proses sintesis protein termasuk 9 asid amino penting. ESP adalah rendah lemak dan bebas laktosa serta kolesterol.

ESP Shaklee menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar, malahan protein soya membantu mengurangkan kolesterol.(Istimewanya ESP juga membantu untuk mencerahkan dan melicinkan wajah!)


Kami menyediakan 2 set untuk pilihan anda:

1) SET BAJET - Kombinasi Lecithin + Alfalfa

2) SET EKSKLUSIF 
- Kombinasi Lecithin + Alfalfa + Omega Guard (opsyenal) + ESP

PILIHAN DI TANGAN ANDA! SAYA MEMBERIKAN HARGA YANG MENARIK UNTUK PELANGGAN YANG MEMBELI DARI SAYA.

Sekira berminat untuk mencuba? Boleh isi Contact Form di atas blog atau email saya di prettymommieshop@gmail.com

"Mencegah Lebih Baik Dari Merawat."

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Semua artikel dan testimonial didalam blog ini tidak boleh digunakan untuk tujuan mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Dapatkan nasihat dari pakar kesihatan terlebih dahulu sebelum mengambil apa-apa supplement sekiranya anda mempunyai penyakit kronik.