Wednesday, March 19, 2014

Set Vitamin Shaklee Untuk Ibubapa Tersayang.

Ibubapa, insan istimewa yang telah melahirkan, menjaga dan mendidik kita sehingga dewasa. Terlalu banyak pengorbanan yang telah mereka lakukan untuk kita.

Sekarang kita sudah pun meningkat dewasa, dan mungkin telah mempunyai keluarga sendiri. Ibubapa kita juga turut meningkat usia, dan pastinya mereka tidak lagi seperti dahulu. Kemungkinan kesihatan mereka terjejas sedikit, dan mungkin juga ada yang mengalami masalah kesihatan yang teruk seperti kencing manis, sakit jantung, kanser, dan lain-lain.

Malah ramai juga yang sering ulang alik ke hospital untuk mendapat rawatan doktor dan juga mendapat bekalan ubat dari hospital.

So, apa kata kita hadiahkan mereka dengan vitamin atau supplemen yang dapat membantu mereka untuk sihat dan kekal cergas?
Dan jangan pula lupa untuk mendoakan kesihatan dan kesejahteraan mereka. Bagi muslim, kita harus sentiasa berserah kepada Allah untuk menentukan nasib kita setelah kita berusaha dengan bersungguh-sungguh.


SET VITAMIN SHAKLEE UNTUK IBUBAPA.
Pilih mana satu pilihan anda...


VIVIX, the miracle tonic.
Advanced Joint Health Tablet+Osteomatrix+Omega Guard
Set Darah Tinggi, Jantung, Gout, Kencing Manis

Untuk membuat pembelian, boleh email saya di 
prettymommieshop@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Semua artikel dan testimonial didalam blog ini tidak boleh digunakan untuk tujuan mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Dapatkan nasihat dari pakar kesihatan terlebih dahulu sebelum mengambil apa-apa supplement sekiranya anda mempunyai penyakit kronik.