Friday, April 4, 2014

Set Penjagaan Wajah Bebas Kimia

Set ni lebih sesuai utk kulit normal tanpa sensitiviti dan jerawat yang teruk sbb ianya berfungsi lebih kepada mencerah, dan kandungan vitamin C yg tinggi tak sesuai utk kulit yg sensitif dan berjerawat teruk.

Bagi yang mempunyai masalah kulit tidak sekata, berkedut, jeragat dan tompok hitam, sangat disyorkan untuk mencuba set Nutriwhite ni.

Ada yang tanya, Nutriwhite ni ada chemicals ke..semulajadi ke? Selamat ke? Jawapannya Nutriwhite ni dari ramuan nutrien dan herba tulen..100% safe ya. So jangan risau Yang bagusnya product ini dihasilkan oleh saintis di US dan Jepun besama pakar penjagaan kulit..3 tahun ambil masa untuk terhasil..satu ketelitian yang penting untuk kulit anda ..
------------------------------------
Kalau tak nak beli set, beli satu2 pun boleh.




Boleh mencuba set asas Nutri White terlebih dahulu. Dan bila dah lama sikit, baru 'add on' dengan yang lain pulak. Harga untuk Set Asas NutiWhite ialah RM 457 (Harga Bukan Ahli)/ RM365 (Harga Ahli).

*Untuk dapatkan harga ahli, anda boleh lah mendaftar sebagai ahli Shaklee dan mendapat penjimatan yang berganda-ganda. Sila email saya di prettymommieshop@gmail.com untuk mendaftar keahlian.*

Set-set penjagaan wajah terdiri daripada set-set berikut.



Set Tambahan / 'Add on'



Nutriwhite adalah rangkaian kecantikan kulit wajah yang berasaskan konsep 'flawless beauty sourced from nature, perfected by science' yang bermakna kecantikan sempurna gabungan alam semulajadi dan sains.

Khas untuk menyelesaikan masalah jeragat, pigmentasi, tompok hitam dan sebagainya yang menjadikan kulit wajah kelihatan kusam.
Anda tidak perlu risau kerana ianya tidak mengandungi bahan kimia berbahaya.

Sekira ingin membuat pesanan, boleh hubungi saya.

 **Amat dialu-alukan orang Sarawak, khususnya di kawasan Kuching dan Kota Samarahan (area UNIMAS, UITM, DESA ILMU dan sekitarnya). Untuk kedua-dua kawasan tersebut, inshaa Allah boleh deliver by hand. Untuk kawasan lain, penghantaran menggunakan pos.**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Semua artikel dan testimonial didalam blog ini tidak boleh digunakan untuk tujuan mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Dapatkan nasihat dari pakar kesihatan terlebih dahulu sebelum mengambil apa-apa supplement sekiranya anda mempunyai penyakit kronik.