Tuesday, June 24, 2014

Produk Shaklee Bajet Bawah Rm60.00

Memang ramai yang mengatakan produk-produk Shaklee mahal. Tapi tahu tak kenapa harganya mahal? Sebab Shaklee ingin memastikan setiap produk mereka adalah berkualiti dan berkesan serta tidak mendatangkan mudarat kepada penggunanya. Oleh itu shaklee telah melaburkan berjuta-juta dollar untuk R&D setiap produknya sebelum boleh dipasarkan kepada pengguna.

Contoh, beg yang bagus,berkualiti dan berjenama semestinya berharganya beratus ribu ringgit kan? Dan ramai juga orang yang sanggup menghabiskan duit untuk membeli suatu barang berjenama dan cantik yang mereka sukai. DAN apa salahnya melabur beberapa puluh atau ratus ringgit untuk membeli supplemen kesihatan untuk diri anda dan keluarga kan?

Tetapi shaklee turut menawarkan beberapa supplemennya dengan harga yang amat mampu milik untuk penggunanya. Di sini admin ingin senaraikan beberapa supplemen shaklee BAWAH RM60 untuk pengguna yang ingin bajet atau ingin mencuba pertama kali produk shaklee.

1) CHEWABLE VITA-C PLUS.
Rm37.50 sahaja, ada 90 tablet kunyah.
1 tablet 100mg. Sesuai untuk kanak-kanak dan juga dewasa.


Fungsi:
-Meningkatkan penyerapan zat besi dari sumber bukan daging.
-Untuk kesihatan tulang, gigi dan gusi.
-Membantu meningkatkan pertahanan semulajadi tubuh badan.
-Membantu penghasilan kolagen dan seterusnya mencantikkan kulit.

2) B-Complex Shaklee
Rm53.50, 120 tablet.


Shaklee B-Complex mengandungi keseluruhan 8 jenis vitamin B yang diperlukan oleh tubuh bagi menggantikan nutrisi vitamin B yang hilang untuk membantu menguatkan jantung, paru-paru, dan organ penting yang lain. Tekanan hidup, pengambilan alkohol dan preskripsi ubat-ubatan berunsur dadah berupaya meningkat risiko pengurangan vitamin B dalam tubuh.

Berminat nak dapatkan produk shaklee bajet bawah Rm60.00?

Sila hubungi saya secara sms/Whatsapp /Telegram ke 014-9940049

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Semua artikel dan testimonial didalam blog ini tidak boleh digunakan untuk tujuan mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Dapatkan nasihat dari pakar kesihatan terlebih dahulu sebelum mengambil apa-apa supplement sekiranya anda mempunyai penyakit kronik.