Friday, April 3, 2015

Cegah Kanser Dari Berulang Dengan Vivix dan Alfalfa



Adakah KANSER boleh berulang selepas rawatan?

Ya! Kanser adalah sejenis penyakit yang boleh berulang walaupun sudah dirawat. Kadar kejadian kanser yang berulang adalah bergantung kepada jenis kanser, peringkat kanser, kekuatan badan penghidap kanser,samada rawatan yang diberikan mencukupi dan terdapat juga kajian menunjukkan bahawa individu yang mempunyai kekuatan dalaman, bersikap positif serta emosi yang stabil dapat melawan kanser dengan lebih berkesan dan mempunyai kadar penyembuhan yang lebih baik.

Melalui kajian juga kita tahu makanan untuk sel kanser membiak adalah yang bersifat asid..kerana itu pengambilan Alfalfa yang bersifat alkali mampu merencatkan perkembangan sel kanser. Pengambilan Alfalfa mampu menghalang sel kanser dari membiak. Kimoterapi pula membunuh sel kanser disamping sel-sel sihat yang lain.

Di sinilah Vivix berperanan besar dalam memperbaiki semula sel-sel sihat. Pembaikan itu berlaku sehingga ke tahap selular DNA tau. Mana DNA yang rosak Vivix bantu sihatkan malah menambah tempoh hayat DNA (DNA pun ada hayat ye). Bila kita sakit tak kira la sakit apa, banyak DNA kita rosak dan mati.

Nak dapatkan Alfalfa dan Vivix?
Hubungi saya sekarang.

Sms/whatsapp 014-9940049

Fb: www.facebook.com/sihatcantikcergas

Email: prettymommieshop@gmail.com

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Semua artikel dan testimonial didalam blog ini tidak boleh digunakan untuk tujuan mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Dapatkan nasihat dari pakar kesihatan terlebih dahulu sebelum mengambil apa-apa supplement sekiranya anda mempunyai penyakit kronik.