Thursday, June 4, 2015

Multivitamin Terbaik Diberi Percuma



Vitamin Hijau ni telah dipilih oleh Center For Science sebagai THE BEST MULTI-VITAMIN di dalam Public Interest pada tahun 2000.

Sekarang usia Vitamin Hijau ni dah 100 tahun pada tahun 2015 ini. Bukti kualiti yang sangat tinggi hingga mampu bertahan sekian lama tanpa dapat disaingi oleh multivitamin lain.

Vitamin Hijau ni mengandungi 30 nutrisi lengkap keperluan seorang manusia dewasa yang diekstrak dari buah-buahan dan sayur-sayuran.

Untuk mereka yang SENTIASA berdiet tapi tak pernah terhenti selera makan (craving), Vitamin Hijau ni anda sangat perlukan.

Bulan Jun sehingga Oktober 2015 ini, Vitamin Hijau ini akan diberi percuma kepada sesiapa yang mendaftar sebagai ahli Shaklee. Jadi, apa tunggu lagi?? Jon daftar sebagai ahli Shaklee dan dapatkan multivitamin terbaik ini!

*Tak lama lagi nak puasa, Vitamin Hijau ini boleh membantu anda bertenaga dan tidak berasa lapar sepanjang bulan Ramadhan nanti.*



Hubungi saya pengedar shaklee anda.

Email: prettymommieshop@gmail.com *Sms/whatsapp: 014-9940049 * Fb: Sihatcantikcergas

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Semua artikel dan testimonial didalam blog ini tidak boleh digunakan untuk tujuan mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Dapatkan nasihat dari pakar kesihatan terlebih dahulu sebelum mengambil apa-apa supplement sekiranya anda mempunyai penyakit kronik.