Friday, December 4, 2015

Serius Nak Langsing?

Bagi yang betul-betul berazam nak langsing pada tahun 2016 ni, 
admin sarankan ambil 
SET EKSKLUSIF PELANGSINGAN SHAKLEE INI.


cinch shake vanilla @ choco @ caffe latte sebagai 'meal replacement'
pengambian 2 scoop cinch bersamaan 375 kcal. 
dah cover suku dr kalori intake harian anda.

*********************************
Kenapa kebanyakan diet gagal?
> sebab pada kebanyakan diet, anda kehilangan lemak dan otot. Apabila kehilangan otot, anda kehilangan keupayaan membakar lemak,dan merendahkan kadar metabolisma. Apabila anda berhenti dari diet, maka kalori tidak dibakar seperti sebelum itu. Sebaliknya berat anda bertambah-tambah. Kitaran ini berulang setiap kali anda berdiet semula. Ini adalah kesan yo-yo.

KELEBIHAN SHAKLEE CINCH SHAKE DAN ENERGY TEA MIX

Apabila anda minum Shaklee Cinch, anda mendapat 24gm protin, 24 jenis vitamin dan mineral penting serta 6gm serat larut. Protin digunakan untuk membina otot. Otot pula bertugas menaikkan kadar metabolisma dan membakar kalori. Makanan kaya protin boleh membantu menahan lapar serta mengurangkan pengambilan makanan antara waktu makan.

Cinch Energy Tea Mix ni sesuai diambil oleh individu yang mahu kurus tapi kurang bersenam dan kurang melakukan aktiviti-aktiviti fizikal kerana fungsi teh hebat ini ialah untuk membantu meningkatkan metabolisme badan kita. Cinch energy tea mix adalah campuran teh-teh terpilih iaitu teh merah, teh hijau dan teh putih

JOM DAPATKAN GANDINGAN CINCH SHAKE DAN CINCH ENERGY TEA MIX 
UTK DIET YANG LEBIH BERKESAN.

Hubungi saya pengedar shaklee anda. 


Email: prettymommieshop@gmail.com 
Sms/whatsapp: 014-9940049 Fb: Sihatcantikcergas

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Semua artikel dan testimonial didalam blog ini tidak boleh digunakan untuk tujuan mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Dapatkan nasihat dari pakar kesihatan terlebih dahulu sebelum mengambil apa-apa supplement sekiranya anda mempunyai penyakit kronik.