Thursday, March 3, 2016

ESP MINUMAN PROTEIN SOYA NON-GMO



TAHUKAH ANDA?
Sesetengah protein soya diproses dengan alkohol?

Cara pemprosesan ini bukan sahaja menghilangkan isoflavon yang bermanafaat, malah membentuk kontaminasi bersilang dengan bahan-bahan kimia yang digunakan dalam pemprosesan.

Energizing Soy Protein dicuci dengan air untuk mengekalkan isoflavones genistein dan daidzein yang kritikal demi membekalkan anda dengan keseluruhan kebaikkan soya.

MANAFAAT UTAMA:

-Asid Amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, gland dan lain-lain.Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada AWET MUDA...

-Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.

-Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat.

-Meransang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan seri kulit dan kepejalan otot, percepat sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut. Kulit akan kelihatan muda remaja...

-Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, imsomnia dan tekanan

-Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.

-Meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.



Istimewanya untuk bulan Mac ni, ESP jatuh harga!!

Nak tahu berapa?
Sms/whatsapp ke 014-9940049
#Pengedar_Shaklee_Sarawak

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Semua artikel dan testimonial didalam blog ini tidak boleh digunakan untuk tujuan mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Dapatkan nasihat dari pakar kesihatan terlebih dahulu sebelum mengambil apa-apa supplement sekiranya anda mempunyai penyakit kronik.