Tuesday, March 8, 2016

Gla Complex untuk Kesuburan



Kelmarin ada pelanggan nak beli Gla Complex untuk kesuburan. Katanya dah 2 tahun kahwin tapi belum ada rezeki untuk mengandung. Tambahan pula period dia tak teratur.

Dia dapat info di Google yang Gla Complex dapat membantu masalah kesuburan.

Jom ketahui apa kaitan GLA Complex dengan KESUBURAN.:)

GLA Complex membantu wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur. Perasan tak sebulan sekali seorang wanita akan mengeluarkan cecair yang sebegitu ketika subur. Namun, tak semua orang memperolehi cecair yang sebegitu ‘subur’.

Di sinilah fungsi GLA untuk membantu dalam penghasilan cecair yang melambangkan kesuburan wanita itu. Cecair yang subur akan membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio lalu bersenyawa dengan sel ovum. Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari.

Nak usaha dengan Gla Complex?

Sms/whatsapp ke 014-9940049

Pengedar Shaklee Sarawak dan seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Semua artikel dan testimonial didalam blog ini tidak boleh digunakan untuk tujuan mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Dapatkan nasihat dari pakar kesihatan terlebih dahulu sebelum mengambil apa-apa supplement sekiranya anda mempunyai penyakit kronik.