Tuesday, October 7, 2014

SET SHAKLEE FAMILY WELLNESS DI SARAWAK


Apa yang menarik nya dengan set ni? 
-Boleh tahan berbulan-bulan.
-Sesuai untuk orang dewasa dan remaja yang sedang membesar.
-Harga yang setanding kualiti.
-Produk Shaklee telah dikenali di seluruh dunia selama lebih dari 50 tahun.
-Banyak kajian klinikal telah dijalankan keatas produk-produk Shaklee.
-Ianya adalah vitamin semulajadi dan tidak mempunyai bahan kimia berbahaya.
-Untuk muslim, ianya adalah HALAL.

Set Shaklee Family Wellness a.ka. Set Kesihatan Optimum terdiri daripada:
  • Energizing Soy Protein (850gm)
  • Vita-lea multivitamin & mineral (120 tabs)
  • Vit. B-Complex (120 tabs)
  • Vit.C Sustained Release (180 tabs)

Family Wellness Set untuk kesihatan optimum anda sekeluarga.
> Energizing Soy Protein (ESP)
Membekalkan 14gram non-GMO protein berkualiti tinggi (dalam setiap hidangan) yang mengandungi semua asid amino yang diperlukan oleh tubuh bagi mengekalkan tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan sendiri oleh tubuh. Ia membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam selepas diminum kerana ia mengandungi 5 jenis vitamin B yang diperlukan tubuh dan separuh daripada jumlah keperluan kalsium harian, serta membantu membina dan perbaiki tisu badan yang rosak.
> Vitalea (Multivitamin & Mineral)
Merupakan multivitamin yang dilengkapi dengan 12 jenis vitamin dan 7 jenis galian yang diperlukan oleh tubuh. Mereka yang mengalami tekanan darah rendah akibat kekurangan zat besi adalah digalakkan mengambil 2 biji vitalea setiap hari untuk mengatasi masalah ini.
> Vitamin C Sustained Release
Satu tablet vitamin C bersamaan dengan 7 biji setengah oren asli. Vitamin C Shaklee didatangkan dengan fungsi sustained release dimana ia akan dilepaskan secara berperingkat mengikut masa demi memastikan vitamin C tersebut kekal dalam badan, memandangkan vitamin C merupakan vitamin larut air yang mudah musnah, Sangat penting untuk pembentukan kolagen, sistem imun badan, bertindak sebagai antioksidan dan sangat penting dalam melawan penyakit. Disyorkan mengambil 2 biji vitamin C yang dipatah dua sekiranya badan terasa seperti hendak demam.
> B-Complex
Mengandungi 8 kumpulan vitamin B untuk memenuhi keperluan badan. Bertindak sebagai penjana tenaga (melalui tindakbalas glukos) disamping memberi ketenangan kepada tubuh. Disebabkan itu, vitamin B merupakan vitamin paling utama dalam mengatasi kelesuan dan tekanan. Ia mempunyai elemen yang meningkatkan metabolisma, tenaga dan kesihatan otak serta membantu kulit wajah kelihatan berseri dan tidak kusam.

NAK DAPATKAN  HARGA TERBAIK UNTUK SET FAMILY WELLNESS.??

HUBUNGI KAMI UNTUK KONSULTANSI PRODUK DAN HARGA YANG MENGIKUT BAJET ANDA.
Atau pun boleh menghubungi kami (Eeta/Saiful) dengan beberapa cara dibawah:
 **Amat dialu-alukan orang Sarawak, khususnya di kawasan Kuching dan Kota Samarahan (area UNIMAS, UITM, DESA ILMU dan sekitarnya). Untuk kedua-dua kawasan tersebut, inshaa Allah boleh deliver by hand. Untuk kawasan lain, penghantaran menggunakan pos.**

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Semua artikel dan testimonial didalam blog ini tidak boleh digunakan untuk tujuan mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Dapatkan nasihat dari pakar kesihatan terlebih dahulu sebelum mengambil apa-apa supplement sekiranya anda mempunyai penyakit kronik.