Friday, October 10, 2014

KENAPA ESP SANGAT ISTIMEWA.


 Kenapa protien penting?!
+ Untuk penyelarasan hormon
+ Untuk antibodi melawan virus dan bakteria
+ Untuk diet sihat tanpa ubat dan membina otot semulajadi
+ Bertindak sebagai enzime dalam proses tubuh
+ Bertindak sebagai penyimpan asid amino
+ Bertindak sebagai alat pengangkutan dalam darah
+ Bertindak sebagai alat sokongan kepada bahgian tubuh yg lain.

Kenapa saya pilih ESP sebagai sumber protein utama saya...
Boleh baca lanjut di link berikut (sebab banyakk sangatt keistimewaan Shaklee ini). ---> KENAPA ESP SANGAT ISTIMEWA DAN KENAPA ANDA HARUS MEMILIKINYA !! 

Saya telah merasai khasiat ESP, dan saya rasa PERLU bagi saya untuk berkongsi dengan anda semua di luar sana tentang keistimewaan ESP ni..saya tak nak jadi seorang yang KEDEKUT info dan ilmu.

Sekiranya anda inginkan kesihatan yang berpanjangan (Inshaa Allah),dan ingin mencuba Energizing Soy Protein ini atau produk Shaklee yang lain, boleh lah menghubungi kami :
(Eeta/Saiful) dengan beberapa cara dibawah:

 **Amat dialu-alukan orang Sarawak, khususnya di kawasan Kuching dan Kota Samarahan (area UNIMAS, UITM, DESA ILMU dan sekitarnya). Untuk kedua-dua kawasan tersebut, inshaa Allah boleh deliver by hand. Untuk kawasan lain, penghantaran menggunakan pos.**

PROMOSI OKTOBER 2014!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER

Semua artikel dan testimonial didalam blog ini tidak boleh digunakan untuk tujuan mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Dapatkan nasihat dari pakar kesihatan terlebih dahulu sebelum mengambil apa-apa supplement sekiranya anda mempunyai penyakit kronik.